سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صنـوبــر
آموزش دانش کفّاره گناهان بزرگ است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
>> ( سه شنبه 87/12/6 :: ساعت 2:59 عصر)

در آستانه سالروز رحلت رسول خدا(ص)ایراد شد؛
هتاکی های بی شرمانه سخنران جلسات اصلاح طلبان به ساحت پیامبر اعظم (ص)

  مجتهد شبستری با جسارت به ساحت پیامبر اعظم (ص) ،قرآن کریم واسلام، عصمت پیامبر (ص)را به تمسخر گرفت.
  محمد مجتهد شبستری در سخنانی در دانشگاه صنعتی اصفهان در تناقضی آشکار با آیات صریح قرآن درتشکیک عصمت رسول خدا(ص) ، مدعی راه یافتن اوهام و تردید وحتی ارتکاب گناه و عصیان از سوی ایشان شد وگفت:پیامبر وظیفه شان فقط دعوت مردم به سمت خدا بوده و در همین وظیفه خود عصمت داشته‌اند و هیچگاه از این وظیفه غافل نشده‌اند . اما از نظر انجام گناهان نمی توان عصمت برایشان در نظر گرفت.
این مدعی روشنفکری در ادامه سخنان خود که با واکنش برخی از دانشجویان نیز همراه بود پا را از این نیز فراتر نهاده، مدعی وجود نقص در قرآن، اسلام وپیامبر(ص) شده و ادعیه امامان (ع)در عرض نیاز به درگاه الهی که به اعتقاد عرفا آموزش شیوه دعا و مناجات به بندگان می باشد،را موید سخنان خود قرار داد و گفت:این نشان می دهد در خلوات خود دچار گناهان بسیاری شده اند.
 سخنران جلسات اصلاح طلبان در ادامه سلسله جسارت های خود به ساحت رسول خدا وامامان معصوم (ع) با ایراد اتهام دروغ پردازی به ایشان در استغاثه به درگاه الهی اظهار داشت: حالت دیگری را می توان فرض کرد که این عبادات، دروغین و برای متمایل کردن افکار عمومی به خود بوده است. یا از خدا می خواهند که "خدایا مرا بهتر از آنچه مردم تصور می کنند قرار ده " یعنی اینکه بعضی که آنها را نور می دانند تصوری مبالغه آمیز است.
این روشنفکر مدعی اصلاحات،همچنین بدون اشاره به موج روز افزون رجوع بشریت به دین،ادعای خود ساخته کاهش انتظار بشر از دین را موجب تحول در دین دانست.
تئوری پرداز مدعی اصلاح طلبی ضمن ارایه تعریفی کاملا اومانیستی ،با حذف عنصر الهی بودن دین تاکید کرد: دین که می گویند از نزد خدا آمده چیزی نیست به جز شیوه سلوک انسان ها در راه معنویت و از خود انسان شروع می شود و نقش خدا در دین فقط در حد ارشاد برای بهتر سیر کردن این مسیر است.
شبستری همچنین با نفی علم پیامبر وامامان (ع) با انکار احادیث متقن در اثبات این حقایق،خاطر نشان کرد:ما فقط می گوییم اگر ایشان علم به شیمی و فیزیک داشته پس چرا اثر و کتابی در این راستا از خود به جا نگذاشته است؟
این مدعی روشنفکری با نادیده انگاشتن تمامی علوم منبعث از تعالیم قرآنی و وحیانی گفت:من که تا به حال برداشت علمی از قرآن ندیده ام، اگر شما دیده اید به ما هم نشان دهید.
وی در ادامه با تمسخر اعتقادات دینی دانشجویان معترض نیز تاکید کرد:به این خانم و حاضرانی که هم فکر ایشان هستند توصیه می کنم دست از تقلید کورکورانه از صحبت ها و اعتقادات دیگران بردارند.
گفتنی است چندی پیش نیز آغاجری عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با تکرار ادعاهای واهی سال های گذشته خویش ،اسلام را موید برده داری دانسته بود.
وی که در سال 81تقلید را به عمل میمون تشبیه کرده وبه ساحت ائمه اطهار(ع) نیز جسارت هایی روا داشته بود در سخنان تازه خود در منزل عبد الله نوری به امام راحل(ره) نظام اسلامی و ولایت فقیه هتاکی کرده بود.
سعید لیلاز عضو حزب کارگزاران نیز در سخنانی دیگر در منزل نوری با دفاع از سخنان آغاجری پیش بینی کرده بود که در آستانه انتخابات سخنان خوشمزه اصلاح طلبان آغاز خواهد شد.
وی از این رو توصیه کرده بود که همگان بیشتر این سخنان را بشنوند.
منبع : خبرگزاری فارس 


  نوشته های دیگران ()
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 7
بازدید دیروز:  6
مجموع بازدیدها:  39211
منوها
» درباره خودم «


صنـوبــر


» فهرست موضوعی یادداشت ها «

احمدی نژاد . دولت خاتمی . زیبایی . سیرت . مقایسه .
» آرشیو مطالب «

بهمن 1387

» لوگوی وبلاگ «


» لوگوی دوستان «